Departament Ochrony Konsumentów i Nadzoru Technicznego (TTJA), powstały w wyniku połączenia obu instytucji państwowych i musiał czekać osiem miesięcy, aż strona dawnego Departamentu Ochrony Konsumentów na Facebooku otrzyma nową nazwę, pisze Postimees.
Według specjalisty ds. Komunikacji TTJA Anne-Mai Khelemyaga, do niedawna strona agencji na Facebooku była błędnie nazywana „Tarbijakaitse ja amet” (dosłownie: Ochrona konsumentów i Departament).
Wszystkie próby skontaktowania się z administracją sieci społecznościowej zakończyły się niepowodzeniem. Prośby departamentu pozostawały bez odpowiedzi lub nadchodziła automatyczna odpowiedź z twierdzeniem, że nowa nazwa nie jest według Facebooka odpowiednia.
Dzisiaj TTJA w końcu ogłosiło, że zmiana nazwy zakończyła się powodzeniem. Według Khelemyagi od czasu do czasu departament otrzymywał listy od zaniepokojonych obywateli z pytaniem, czy strona instytucji na Facebooku nie została zhakowana.